סגנית השר, מיכל וולדינגר: "נראה שהחליק לטרופר"

אסתי פלד No Comments on סגנית השר, מיכל וולדינגר: "נראה שהחליק לטרופר"

ח"כ מיכל וולדינגר, סגנית שר האוצר ב"מהדורה המרכזית": "חילי טרופר התראיין ונראה שהחליק לו. נראה שאין כאן תום לב, נחשף שבאופוזיציה רוצה להפיל את הקואליציה. על פיהם יישק דבר. חילי התבלבלת, זה לא יקרה. התיקון במערכת המשפט יקרה, עם הקואליציה או מלבדה. החוק עבר בוועדה, והוא צריך לעבור בכנסת. אני עם עיניים פקוחות, רואה מה שקורה בעם, זה באמת כואב כי סימאו את עיני העם"

משרד האוצר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדינגר לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "חילי טרופר התראיין ונראה שהחליק לו. נראה שאין כאן תום לב, נחשף שבאופוזיציה רוצה להפיל את הקואליציה. על פיהם יישק דבר. חילי התבלבלת, זה לא יקרה".

"התיקון במערכת המשפט יקרה, עם הקואליציה או מלבדה. החוק עבר בוועדה, והוא צריך לעבור בכנסת. אני עם עיניים פקוחות, רואה מה שקורה בעם, זה באמת כואב כי סימאו את עיני העם. התיקונים הנדרשים הם הצלחה, מרבית העם מבין שצריך תיקון. לא מדבקת על טקטיקה, אלא על מהות. אני לא אתן למתנגדי הרפורמה, לגלגל את זה כאילו הם באמת מתנגדים. הם רוצים להדיח אותנו, לא רפורמה. לא מדיחים נבחרי ציבור בהפגנות אלא רק בבחירות"

"אין לנו (הציונות הדתית א"פ) נציגים בצוות המשא ומתן. יש שם נציגים שאנחנו סומכים עליהם, כל הסכמה שתהיה שם תהיה יחד איתנו. יש לנו עקרונות יסוד שחייבים להיות שם. אני חושבת שעם מחאת הטייסים, שינו כאן את כללי המשחק. אני מעריכה את המפקדים אבל הם איבדו בעיני הרבה נקודות זכות, אין דבר כזה סרבנות ומילואימניקים הם אינם מתנדבים. הם באים על פי חוק ומקבלים על כך שכר"

"דיברתי עם אנשים לא מעטים מחיל האוויר. מנקים וטכנאים שחושבים אחרת מהטייסים. הם אומרים לי: "האם הם מורמים מאיתנו שחושבים אחרת"? לגבי הדברים שרצתה וולדינגר בעבר לגבי האנשים בעלי הצרכים המיוחדים: "אנחנו בתקופת אינפלציה, לא כל דבר שרציתי אושר. אבל השרים יצאו וחצי תאוותם בידם, התקציב היה מאוזן".

האזינו:

 



0 תגובות